|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Lucky
|
Geplaatst: ma nov 19, 2007 6:14 pm Onderwerp: Hoogbegaafd in de liefde |
|
|
Hoi, hoe vind je een leuk iemand als je wellicht hoogbegaafd bent? Of moet je het dan maar doen met iemand die minder slim is? Ik word er soms nogal eenzaam van dat ik bijna niemand kan vinden met dezelfde intelligentie. Ook qua vriendschappen.
Dat wilde ik even kwijt. |
|
| Naar boven |
|
 |
suusanne
|
Geplaatst: zo nov 30, 2008 10:57 am Onderwerp: Moeilijk hè?!!! |
|
|
Moeilijk om iemand te vinden hè? Ik heb vaak met mensen goed mailcontact en dan krijg je gevoelens omdat het goed klikt maar op de een of andere manier gaat het altidj mis als ik iemand ontmoet. Ik weet in 5 minuten hoe alles in elkaar zit en dat het dus niet klopt.
Ik heb geen idee hoe je met HB mensen in contact kunt komen. Via Mensa misschien maar dan moet je eerst de test doen bij hun en daar moet je dan weer zin in hebben.
Ik ben al meerdere malen getest omdat mensen het resultaat niet vertrouwden en ik ga hem niet nog eens doen. Ik weet het nu wel, hoogbegaafd en overgevoelig.
Ik zou geen genoegen nemen met iemand die minder slim is. Dat heb ik in mijn vorige relatie gedaan met als gevolg dat diegene dacht dat zij dommer was dan de rets van Nederland (terwijl ze gewoon ene gemiddeld niveau had) en ik perfect was.
Geen tips dus, wel begrip |
|
| Naar boven |
|
 |
Henk
|
Geplaatst: ma dec 01, 2008 1:06 am Onderwerp: |
|
|
| Jammer dat er geen forum zijn voor hoogbegaafde volwassenen. |
|
| Naar boven |
|
 |
OMNINO
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 12:15 pm Onderwerp: |
|
|
Beste Henk,
Dit deel van dit forum is in elk geval ook bestemd voor hoogbegaafde volwassenen.
Vriendelijke groeten,
Ineke Teisman
OMNINOwww.omnino.nl
|
| Naar boven |
|
 |
OMNINO
|
Geplaatst: di apr 14, 2009 12:19 pm Onderwerp: |
|
|
Beste Lucky,
Ik heb me laten vertellen dat er een datingsite is, speciaal voor hoogopgeleiden, te weten E-matching. Op die site kun je zoeken naar mogelijke vrienden, vriendinnen en/of partners.
Vriendelijke groeten,
Ineke Teisman
OMNINO
www.omnino.nl
|
| Naar boven |
|
 |
|